November 30, 2013

MBC via streaming

Apa itu MBC? Menipulah kalau ada yang cakap tak kenalkan.. apa lagi kalau bukan mak beli cendol ya balik pasar malam nanti hehe kalau aku cakap cam ni kat K-Poppers confirm dapat pelempang ala ala penyengat lebah 


Hari ni memang bosan giler kan.. giler nampak tu.. tersangat ditekankan word tu hari ni.. dan hari ni pun first time aku layan live show via streaming eh sorry sorry second time.. yang first tu aku layan interview Izzue dengan Tiz.. pergh memang daebak performance Trouble Maker hari ni.. nampak je nama tu ada dalam performers list terus aku duduk mengadap lappy ni.. nak bergerak ke mana-mana pun malas.. and since I just watch the show just now, tak payahlah nak berebut telly remote dengan Darwisy.. hari-hari nak wrestling semata-mata nakkan benda tu




suka tengok hyun seung dancing, nampak macam dia tengah feeling giler that song.. oooopppsss awek cun kat sebelah mana tak feeling kan.. hurm macam mana aku kenal hyun seung eh.. nak cakap aku suka K-Pop tak jugalah, biasa biasa je.. ni lepas minah kenalkan aku dengan enam mangkuk hayun tu, terus aku jadi follower.. kuat juga virus K-pop pop pop ni erk


enam mangkuk hayun & tujuh bff mangkuk hayun (teentop & 100%)


dari one of their variety shows episodes la aku tahu lagu beast.. bila minah dapat tahu je, hamagad terus dia teruja nak cakap siapa boyfie + scandal.. kantaoi ada scandal lepas aku cakap siapa favorite aku =.= adakah ini bermakna kami bermadu?? lol


siapa nama member beast pun aku tak tahu.. I only know that we, us, fans are called BEAUTY hihi sayang hyun seung banyak banyak hehe you all tahu je macam mana nak ambil hati followers ;-p




aku dah cakap aku tak tahu nama beast member, dia kakao pic yang 4 tahun lepas.. memang jauh bezalah kehandsomen diorang sekarang ni =.= bila chit chat makin memuncak barulah minah buka citer pasal trouble maker.. tak payah aku nak susah susah youtube for trouble maker's songs cos I watched them perform in MAMA 2013 #daebak


entah bila kita baru ada rezeki nak on stage sekali hihihi ;-p


xoxo




No comments:

Post a Comment