May 27, 2014

mimpi, deja vu..... demam rindu?

Pernah tak korang rasa certain situation tu macam pernah alami.. tiba-tiba je ada feeling yang cakap "eh macam dah pernah ada je benda ni.." etc aku selalu terkena macam ni.. sampai sometimes aku sendiri pun takut dengan mimpi, deja vu.. takut kalau jadi yang tak elok, kalau jadi yang elok-elok tak apalah jugakan..




But so far, mimpi aku selalu yang elok-elok.. bila terasa deja vu aku gelak sorang-sorang.. rasa macam funny plak.. aku nak cerita pasal satu benda ni and benda ni related dengan showcase yang aku baru pergi ni tapi nak cerita rasa macam nanti orang fikir aku ni obsess sangat la plak.. ah lantaklah, aku nak kena cerita juga.. nak gosip-gosip dengan fath pasal benda ni, dia duduk nun jauh dekat sarawak nun -.-




Mimpi ni dalam few days before showcase tu, pasal pass.. dalam mimpi tu aku dapat VIP pass, just for me and then amy terpaksalah duduk asing-asing dengan aku sebab dia tak ada VIP pass, tapi sebabkan aku tak nak tinggal dia sorang-sorang, aku heret juga dia kat event tu.. cakap dia ni datang dengan aku, assistant aku la etc.. so memang betul-betul aku dapat pass tu.. now back to mimpi.. 


Entah macam mana tengah sibuk-sibuk nak uruskan pass vip untuk amy, datang plak kim woo bin.. yang lawaknya tu, dari aku tengah busy di the summit tiba-tiba aku boleh ada dekat one of streets at london.. rasanya aku marah-marah dalam mimpi tu sebab kacau aku nak seronok kat the summit.. lol


And then, the second dream is about amy won the photo pass... lepas semua ni kan I feel like I can change my career to a psychic hehehe especially bila mulut aku pun boleh tahan masin la juga.. masa di lwot, time kitorang nak riding train aku ada cakap "nanti mesti ada jumpa dengan dorang"... memang betul jumpa dengan dorang.. abang-abang and adik-adik kpop tau..


A couple of nights ago, aku mimpi pasal hayong oppa.. yang ni plak -.- haish sabar je la, aku pun tak tahu kenapa aku mimpi pasal dia tapi yang peliknya bukan dia sorang je dalam mimpi tu.. his dongsaeng iota pun ada.. time tu aku went to dinner with iota then masa kitorang balik, oppa nampak kitorang.. time tu dia macam baru keluar dari kereta.. lol dah terasa macam dalam drama plak.. tbh maybe aku rindu dengan dia kot.. sedih sebab dia balik korea awal sangat.. padahal mood dah excited nak jumpa dia lagi kat lwot :( sob sob


Maybe sebab terlalu tengok banyak drama kot..? sampai malam tadi pun aku tidur awal sebab nak sambung mimpi tu.. tapi disebabkan hujan, lena je aku tidur sampai pagi~ kekeke kata orang dalam mimpi tu, roh kita bertemu dengan orang tu, maybe sebab kita pernah kebetulan berjumpa atau berselisih di mana-mana,  ataupun kita tak pernah jumpa langsung orang tu.. haaa yang ni macam mana plak? ataupun maybe sebab rindu? yela, lagipun showcase tu baru lagi dalam bulan lepas so aura excited happy tu masih ada lagilah kot..


Haaa ada lagi one more quote, famous jugalah kat twitter, aku tak ingat ayat dia macam mana tapi lebih kurang macam ni "if you like someone more than 3 months, that means you've fall in love with that person" you all rasa logic tak? 


Ok let's say, if there's a girl not me ok, just saying.. if there's a girl yang suka sangat dengan sorang celebrity ni and it's been more than 3 months.. takkan itu pun dah kira love? takkan nak cakap love bertepuk sebelah tangan.. kalau macam ni, kesian kat budak tu.. bertahun-tahun dia tepuk tangan takkan bunyi.. dia beli tiket vip mahal macam manapun, tetap cenggitu juga keadaan dia..


tiba-tiba je aku rasa macam aku ni dah tak normal.. dulu aku okay je, tak ada pun macam ni.. bila macam ni terasa macam balik ke zaman sekolah je... oooooppppsssss I baru eighteen ok ;) *wink*


xoxo




No comments:

Post a Comment