August 12, 2016

K-Drama: W-Two Worlds

ohemgee!!!!!! sweet sangat sampai tinggi level gula ai!!! *sambil letak emoticon muka merah-merah malu kekeke* actually drama ni aku follow gitu-gitu je sebab lee tae hwan punya pasal la tapi serious ep 7 hamagad.. sweetnya lee jong suk!


aku nak citer macam malas sebabnya ohemgee! lee jong suk is so sweet macam gula! hahaha tbh aku tak tengok dari ep 1, tetiba je aku terjah kt ep yeon joo kiss kang chul kt boutique lol rupanya diorg ni from two different world. kang chul ni watak manhwa je rupanya. kesian kt kang chul masa dia dapat tahu yang dia ni sebenarnya bukan orang betul, cuma watak manhwa. tu aku ada c&p synopsis kt bawah ni.. hehehe


Han Hyo-joo plays a surgeon whose father is a famous comic book creator. One day her dad goes missing and she rushes to his workshop to look for him, and instead finds a strange man bathed in blood. She gets kidnapped by the bloody man, which is where their story begins. The drama takes place in 2016 Seoul, but in different dimensions that exist in parallel with one another. It's described as a suspense romance melodrama about "a man and a woman are living in the same time, but different worlds."


kang chul ada bagi 4 choices kt yeon joo and do yoon lah yang jadi orang tengah tolong sampaikan message tu. dari 4 choices tu yeon joo choose a simple everyday romance tapi lepas tu kantoi dengan kang chul oh so your choice is bold and sexy, an adult romance.. terus kang chul bawak keluar buku yang ajar dating tu.. oh sweetnya~~~~~~~~~~~


aku rasa macam setiap kali aku sebut sweetnya lee jong suk, setiap kali tu lah paras gula aku naik kot.. tetiba happy macam aku plak jadi yeon joo hehe nak jadi makwe lee jong suk boleh tak? kekeke para madu mesti lagi ramai kan? *ok silalah tampar muka iolls yang perasan ni


stress plak tengah excited nak tunggu ep 8 boleh plak mbc postpone sebab olympic.. sabar je tunggu ep 8 next week. btw aku selalu tengok drama kt sini tapi aku ada jugak dengar blogger cakap kt drama bean diorg siap dengan synopsis untuk each ep. tapi kalau dah baca synopsis untuk every ep, baik tak payah tengok kan? itu kalau akulah sebab aku ni jenisnya yang sambil baca sambil suka imagine. konon aku lah perempuan dalam citer tu. sekali sekala berangan tak apa kan *wink


baru je lepas marathon drama please comeback mister 2x, even drama descendants of the sun pun still terbantut lagi kt ep4. uncontrollably fond lagilah tak payah cakap. tak start pun lagi.


xoxo





No comments:

Post a Comment