February 14, 2011

14th FEBRUARY 2005

**bye bye mgs & say hi hi to smtkk...seday sangat..itu la date aku pindah ke sekolah teknik..berat ase hati nak pindah..kene berpisah ngn friendz.. cikgu2 & yang paling penting sekali, canteen tersayang aku... XD  da x de lagi kenangan duduk bawah pokok fevret..aku panggil pokok tu yellow snow..sebab bile angin tiup, bunga dye yang warna kuning tu gugur..cantik jew tengok..^_^ x de ape yang lagi best dari kenangan tu..kenangan giler sama2 friendz..ingat lagi mase tu boyband fevret kitorang same jew..westlife & backstreet boys..hahaha..siap ada buku lagu lagi..rindu la saat sume tu ( sylvia ( my bestie since primary school lagi, fazlina, dayah, what, telvinder, sam, akira, steph, kar yee & cky )

x dapat grad spm dengan they all semua pun x pe..sebab now da dapat contact balik dengan they lagi...cume kar yee & telvinder jew lost entah ke mane??!

**bermula kehidupan aku sebagai studeant smtkk..14/2/2005 aku datfar di sekolah tu..susah jugx la parents aku nak pujuk aku suruh pergi..seday giler..menangis jew keje aku..tapi an, yang paling kelakar sekali is the different..mgs tu sempoi giler tapi smtkk plak berlawanan..hehe..tapi x la berlawanan mane la sangat an..pe pun aku enjoy jugx study kt situ dulu..at least dapat jugx merase sekolah kt dalam kampung..macam2 experience aku dapat..tambah2 mase nak spm..last day kt situ, kitorang main hantu..melawat @ tawaf satu sekolah waktu malam2..hehe..

p/s : enjoy giler life mase sekolah dulu..the best in my sweet teenage
luv u all,
mmuuaaahx

No comments:

Post a Comment