January 25, 2011

look but don't drink!!!

mesti bluur kan ape kat atas & motif tittle blog ni...??hehe..skunk nie macam2 jenis wine ade kan..sampai kt dalam store department ade ruang khas untuk non-halal drinks nie..selalu nye boley tengok drinks nie during company dinner @ annual dinner la kan @ time chinese new year..deepavali..christmas..new year & party..

tapi yang seday nye ade jugx yang muslim pada rupa tapi sebenarnye minum air setan nie..konon nye cool la kot tu bile lepak ngn friends...tapi nak wt cam ne kan..tu sume sendiri mau ingat la..nak berkawan ngn sesiapapun x kisah la..asalkan pandai jage diri & x terikut sangat dengan ragam friends tu..kawan tu kawan jugx ye..jangan kerana segelas wine nie boley merosakkan friendship sudah..

sebenarnye aku pun x de point sangat nak citer pasal wine nie..hehe..mase aku baru balik lunch tadi..berkotak wine ade kt luar office..maybe bos aku order @ ade orang hantar untuk dye x tau la aku..yela nak CNY kn..lagi berape ari je lagi..so aku pun tengok je la..ape lagi..

                    entah ape sedap nye air nie pun aku x tau...??

No comments:

Post a Comment