January 23, 2011

REPORT CARD

hye all..ase cam da lame x update blog..hihi..busy ngn keje kot..new year nie macam story came up kn..ade yang good..dan ade yang agak2 x good la..dalam category bad..tapi nie bukan point aku malam nie..


hari nie mood tibe2 jew nak kemas bilik..( sebab da lame x update bilik )..kalau da name pun kemas, mesti la ade ubah sane ubah sini..dan time2 tu jugx la ade terjumpe barang2 lame..kan kan..



barang yang aku jumpe nie agak lame la jugx..kire2 20 tahun yang lalu..ooppss..silap..10 tahun yang lalu sebenarnyew...aku terjumpe balik report card aku mase primary school dulu..so dudukla sekejap nak belek2 report card tu..tersengih sorang2 aku bace buku tu..and yang paling penting tengok sign mama & papa kt last page tu..kononnye sign tu tunjukkan yang kite ni da tunjukla report card tu ngn parents..




 hurmm..tapi ade satu sign kt ctu sign tipu..sign buat sendiri lorh..hehe..mase tu aku standard 4..and result time tu x berape nak baik jugx la..cikgu mase tu name dye pn meenachi..garang dowh..tapi kami syang dye.. ( siap celebrate birthday dye lagi kt kelas dulu ) sambung balik bab sign tipu tadi..kebetulan mase tu mama da tengok kot, aku pun da lupe da..papa plak x de..so disebabkan taku kene marah ngn papa..aku pun tiru la sign papa..hehe..nasib baik la mase hantar report card tu pn meenachi x perasan..kalau x ..terumk aku kene marah dowh..




p/s : untuk adik2 yang masih sekolah tu..jangan mencontohi this blog writer..hehe


xoxo


No comments:

Post a Comment