August 18, 2014

Selca with AlphaBAT

Ouch jatuh cinta untuk kali ke 16962950652042x dengan Hayong oppa kekeke over bebenau kan, tak sangka plak our dreams untuk berselca macam ni jadi kenyataan kekeke actually this photo has the story behind it.. dah macam bikin movie plak^^ *nasib baik la camera ada satu je, all eyes are focus to that camera, unlike at The Summit before.. too many cameras.. bersepah-sepah mata kitorang haha*


As you all know this is my third time meeting AlphaBAT, mula-mula pergi fan meeting just sebab nak teman Amy then somehow out of sudden, I became an Alpha.. Amy tak nak pun pergi photo pass ni then I paksa juga dia beli photo pass & naik stage.. and I cuba nak ayat dia manalah tahu tiba-tiba kita jadi the last two.. and wow daebak! betul-betul we were the last two..


Actually sepatutnya ada lagi seorang dua yang join kitorang tapi don't know what happen to them and both of us should join the group in front of us when nps call but then I said we want to go together.. sebab nanti I takut terpisah dengan Amy.. tak syiok la macam tu kan -.-


Seriously we were very shock when nps said we were the last two.. I just stood there on the stair and look at Amy.. I think both of us are blur, and luckily Sanghun oppa has conscience and he came me, then I walk to him and said Beta Beta Beta haha this one was funny.. it was as if I was ignoring him.. I don't even look at Iota and Gamma who were standing at the corner.. 


Yang bestnya bila Hayong oppa dengar nama dia, dia pun "oh... apa khabar?" I pun jawab "ah.. baik.." dia faham ke apa I cakap..? Lol this is the best moment to me, our eyes locked hahaha locked la sangat.. padahal bertentang mata dalam berapa saat je... comel sangat mata dia ni macam baby.. and thanks to my wedges yang 10cm ni, I jadi lebih kurang sama tinggi dengan oppa.. kekeke


And on this one fine day, eh dah malam dah time ni.. dapat kakao talk dari Amy.. ayat dia macam ni berserta dengan photo sekali.. "wallpaper lappy.. ko macam dikelilingi.. dikelilingi oleh jejaka.. aku plak macam kesian kat Code (Sanghun oppa) kat bawah tu sengsorang.. 


That is my first guilt towards Sanghun oppa.. 2nd incident yang makes me feel guilty is during fansign.. masa tu Amy tak dapat naik so I tolong passkan her gifts for Yeongjin and Yeonsoo.. poor dude.. dahlah duduk tengah-tengah Hayong oppa and Yeonsoo, diorang dapat hadiah, dia plak tak.. dan dan tu jugalah entah cemana dari elok-elok depan Yeonsoo tiba-tiba ada depan Hayong oppa.. (nps staff pulls me, hopefully next time jangan ada macam ni lagi *_*) macam terskip Sanghun oppa plak.. as said by Ain, Sanghun oppa jadi mangsa keadaan Ririey Zaries... mian hae Sanghun oppa.. masa dia nak pass album to Hayong oppa.. dia pun angkat tangan, dapat hi hi bye bye.. jinjjia mian hae Sanghun oppa.. ppalli ppalli comeback to Malaysia.. I'll make a placard just for you :(


The vacant seats waiting for the owner




The placard that were made to celebrate Yeongjin's birthday and AlphaBAT & Alpha placard when they're singing Always~~


Manager Lee sebenarnya boleh tahan handsome juga.. tengok dalam gambar selalu nampak macam ahjussi but bila face to face~~ hamagad handsomenya


Yang ini bukan nak focus pada Seoljun yang handsome, Selin's derps face atau maknae yang macam tercekik air tu but stylist oppa, Hwang Jongha.. disebabkan muka dia ni yang sebiji nak dekat-dekat sama dengan Yonghwa CN Blue, terus famous di kalangan Alpha kekeke fyi, stylist oppa ni ada collaboration dengan Hi-Style.. tak sempat nak minta selca dengan dia hari tu.. he seems very busy maybe bcos Ipoh is their first stop this time :(


Selain dapat buat moments dengan Hayong oppa and Sanghun oppa.. dengan Seoljun and Selin pun ada tau kekeke tapi ini rahsia kitorang ^^


p/s : kalau nak tengok photos from Ipoh Parade showcase, can check my previous post ok ;)


xoxo





No comments:

Post a Comment