December 26, 2010

kenape aku suke FB nie..

hi..hurm aku rase bukan aku sorunk je kan yang suke @ giler fb nie..korunk pun mesti same jugx kan..betul x..?

dulu aku x layan sangat fb nie..stakat bukak tengok update jew..tapi sejak aku da rajin on fb nie..aku makin suke plak..sebab FB ni da 'help in reunite'..

lepas habis UPSR, PMR, SPM..masing2 bawak haluan sendiri..ade yang da pindah negeri, sekolah, rumah etc..dari situ perpindahan tu jew boley menyebabkan kite jadi lost contact..

tapi fb nie da helping kite sume..sume member dari zaman aku tadika dulu sampai la aku kenal dunia persekolahan..jadi gatai la cikit bile da masuk menengah tu..hihi ( korunk sume pun pe beza nye tol x..)

sampai la aku da keje skunk nie..tapi kalau aku nak citer ag, memang banyak..silap2 aku boley tersesat topic kot..haha..takat nie je la ek..banyak sangat kang melalut plak aku nty..bubbye..muuaahh..

No comments:

Post a Comment