May 17, 2011

~mana anak aku~

assalamualaikum........

wow..lame giler rase nyew aku x update blog nie..hihihi...memandangkan aku sedang update my blog nie..means ade la story yang nak disampaikan..ahahhaha

ok..citer dye macam nie.......ade  satu hari nie berlaku la accident...nak dijadika cerita..accident kereta dengan ape tu aku x sure..tapi kalau korang tengok keadaan kereta tu time tu..sure koang akan ingat yang pengguna kereta tu da meninggal...memang hancur teruk la kereta tu...( aku pun dengar citer orang jew..betul ke x, x tau la..wallawahalam )

mak budak tu pun datang la kat tempat accident tu..dye pun terkejut tengok kereta anak dyee..so..dye tanyela kt polis tu...'mane anak saya'

polis tu pun menjawab dengan gaya & rupe yang macam mane..aku x tau la..." da jalan da'..

terus la si mak nie pun pengsan..dye ingat kan anak dye da meninggal...tapi rupe nyew maksud polis tu anak dye da pergi HOSPITAL....ahahhaha

ape la polis nie..bagi jawapan yang menyusahkan hati perut mak cik nie jew....

No comments:

Post a Comment