July 28, 2018

brother of the year

i don't know about you guys but for me, aku a bit disappointed la sebab ingatkan watak sunny as chut ni memang teruk and giler-giler suka kacau adik dia, jane dating dengan moji. tapi biasa je aku tengok taklah annoying teruk. masa mula-mula start je macam annoying sikit tapi lepas tu more macam gaduh adik-beradik macam orang normal yang lain.


tapi yalah tarikan movie ni yang buat orang ambush nak tengok movie ni maybe sebab nickhun kot. to be honest, aku nak tengok sebab sunny tapi so so je. takpelah. kalau movie ni diorg push lagi bab annoying giler-giler chut tu bukan mesti tapi memang confirm lagi best. yalah tajuk dia pun brother of the year. aku sure mesti ramai yang expect cerita ni memang umph la


harap sangatlah watak bi sunny sama giler macam dalam i fine thank you love you tapi ke laut expectation aku tu tapi overall ok lah movie tu, at the end of it adalah sikit pengajaran. macam mana bergaduh pun, tetap jugak adik-beradik. rasa kosong tu mesti ada esp kalau yang jenis macam chut dengan jane ni. bila salah seorang takde, dia rasa macam sunyi. samalah macam aku dengan adik aku tu puahahaha


tapi yang paling best lepas movie ni is.. minah belanja makan seoul garden hot pot hahaha katanya sebab buat aku tunggu dia lama. adalah dalam sejam lebih kot. dalam tempoh tu aku sempat turun naik tgv 2 kali, lepak chatime sambil baca the longest ride lol


dan paling kelakar lepas minah hantar aku ke bercham dia boleh tersesat kt masa keluar bercham terus salah turun highway hahaha terima kasih minah belanja makan ;)


xoxo

2 comments:

  1. tapi for me best gila hahaha maybe sbb sha takdak abang, ada adik lelaki pun tak annoying so jarang kena kacau dengan dia haha bila tengok movie ni baru tau cemana best ada abang

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha movie ni memang best actually cuma a bit slow je.. omg i pun teringin nak ada abang haha

      Delete