October 10, 2014

Day 1: 7 Days of Challenge

Salam Jumaat semua.. rasa macam dah lama tak update blog, banyak benda nak share tapi macam malas nak update kt blog pun ada.. hehe agak-agaknyakan kalau bayar upah, ada tak anyone yang nak tolong update my blog? XD


sorry.. tetiba je ada gambar pak cik ni.. rindu sebenarnya kekeke


Disebabkan lately ni dah jarang sangat nak update blog so aku nak mencabar diri aku sendiri.. challenge biar rajin sikit update blog kalau aku tak buat macam ni, confirm habuk tak bernampak nanti~~ mula aku ingat nak buat 30 days of challenge but then after I think balik, set 7 days je dulu, bila dah reach target baru set new goal.. ok tak? ;)


Aku rasa ramai member aku yang tahu aku memang sayang giler Windows Phone aku.. walaupun pernah rosak before, aku tetap setia dengan phone tu until this one day, at the end of September, I was having so much fun at Lost World of Tambun.. memang selca tak ingat dunia kata orang, macam-macam memories yang aku recreate (termasuklah pose dalam MV Oh my Gosh!)..


Bila aku nak pergi main di water park, I turn off my phone and put it in locker but petang tu, masa ambil phone tengok-tengok terus tak boleh on Y.Y terus hilang mood nak continue playing at water park.. tapi paksa juga diri ni senyum and have fun.. but nasib baik la satu pic send pada papa and pic yang LWOT snap.. jadilah 2 keping gambar tu je yang ada, dari tak ada langsung kan.. 




Oh yeah, that day aku ada join Mwave Meet & Greet AlphaBAT & Teen Top, tapi tak ada luck nak menang anything.. ni semua disebabkan random button tu.. menyampah ai tau! >.< 


p/s : oppa oppa dongsaeng dongsaeng sekalian, cubalah rajin-rajinkan diri click top 15 ya.. jangan malas sangat nak harapkan random button tu je.. ok.. ini je nak pesan..


xoxo




No comments:

Post a Comment