October 18, 2014

K-Drama: My Lovable Girl

My new favorite k-drama recently.. My Lovable Girl and I watch this drama is cos I like Bi Rain hehe and fyi this is his first comeback drama since he's back from military eh kejap patutnya ini entry untuk day 3 but whatever, tak kisahlah day berapa pun..  hehehe




Nak share sinopsis pasal drama ni je sebab serious best sangat-sangat.. tak rugi tengok tapi tak best sebab kt SBS cuma 2 ep in a week huuuu and right now I dah tengok sampai ep 6 hehe of course la tengok online baru best dapat tengok My Lovable Girl Marathon^^


Ok this drama is about Se Na (Krystal) yang nak pursue her dream to be a songwriter and she doesn't know that Hyun Wook (Bi Rain), yang banyak tolong dia is actually her dead sister's boyfriend.. overall dalam drama ni banyak sangat rahsia esp bila you all tahu apa relation Shi Woo (Infinite L) dengan Hyun Wook.. 


Part ni yang paling excited nak tunggu sebab both of them fall in love with the same girl.. And macam mana reaction Se Na bila dapat tahu siapa Hyun Wook tu sebenarnya..


my favorite line is by L "why do you keep making a person's heart beat?"


Awal-awal drama ni lagi, Hyun Wook dah menangis sebab his girlfriend, So Eun mati accident depan mata dia sendiri.. and since that day, he always blame himself for what happened and on that reason tu jugalah dia tolong Se Na pursue her dream.. rasanya macam selang dua episode mesti ada scene Hyun Wook menangis atau salahkan diri dia sendiri~~


xoxo







1 comment:

  1. I sebenrnye lbih ske tgk krystal dgn L..haha...xthu lar but they are so cute together...

    ReplyDelete