October 31, 2012

Tuesday "Hot Series" Dilemma

Every time it's Tuesday, I'll be in "hot series" dilemma. It's happening for years.. Kalau orang dengar pun mesti rasa semacam je, apa itu "hot series"? Well, kalau y'all nak tau it's involving my fave series after I graduated from high school since. 

Kalau time di high school dulu, I obsessed giler dengan Lizzie Maguire, Gilmore Girls, Smallville & One Tree Hill. The years after that I'm started to obsessed with Gossip Girl & Supernatural. Oh yeah, by the time One True Hill dah nak masuk their finale season. Itulah series yang selalu buat I berangan nak jadi hot macam Brooke aka Sophia Bush.. hehehehe tapi tak menjadi "hot" pun.. *malu-malu* Smallville plak sebab kena paksa dengan member masa F1, boleh dikatakn every Monday, she'll asking me tengok tak Smallville semalam.. nak tak nak I pun tengok je lah, then only baru I dapat join their madness chit chat.

Gossip Girl ni plak buat I berangan nak jadi Blair Waldorf hahahahaha 
*perasan je lebih, kulit pun dahlah tan sesangat (=.=)* 

I still remember masa tu I dah masuk polytechinic dah pun & tengok dia series di rumah sewa yang tak berapa nak lapang dengan tv yang bersaiz 14 inch pun tak sampai kot. Hambil terkedip-kedip mata tengok tv sob sob. Sudahnya I pun tak follow la sangat citer tu.  Tak follow tak bermakna I tak tahu how the story line has gone to... *wink*

Although it's now in the last ever season, sadly I already knew how the ending was. Blair is together with Dan. This two pair yang selalu argue & memang tak pernah ngam langsunglah finally fall in love. And after I watch last nite epi, which Blair & Chuck involved in an accident involving paparazzi as well as they're on their way to run away together, I think maybe Chuck will dead. His character in the series ends there. That's what I though but seriously I can't wait for the next epi, which is on next week *hate waiting* That's why nowadays I don't really like to watch series. 

The 5 main character in the series * I'm gonna miss to watch em again* Seriously Nate is looking more handsome in each season. I felt like macam dia seorang je yang selalu tukar dress up or style bla bla bla

Ok, so Gossip Girl start at 10.30pm on 8TV & Supernatural at 11pm at TV3. Haaaaaa inilah yang buat I AM IN DILEMMA..!! Memang agak terseksa jugalah kalau setiap kali iklan je nak kena tukar channel. I'm not Supernatural big fan pun maybe sebab Dean aka Jared Padalecki ni ada berlakon in Gilmore Girls & I pun memang his fangirling... so I tengok je la.. hehehehe *seolah-olah I tengok series ni is bcoz of him plak* ;P


Dulu masa I mula-mula tengok Supernatural ni macam best je, yelah sebab cerita tangkap hantu.. Ghost-buster yang handsome & hot gitu tapi sekarang I dah mula nak hilang selera tengok series ni tapi still kuatkan semangat lagi nak tengok. Coz I rasa macam dah tengok dari mula baik tengok sampai habis je kan? 

Their story line is getting insane to me sebab dari Ghost-buster terus jadi Lucifer + Michael bagai.... Macam tak bagus je kan, tapi since TV3 is still playing this series, that means nothing in the story line yang boleh bagi  fahaman yang salah, betul tak? Tapi kadang-kadang yang buat I sakit hati juga tu, elok-elok je I tengah follow series ni every Tuesday, lepas tu dah tak ada plak lepas tu ada balik.. Haaaiiii macam Chipsmore la plak..  

As Gossip Girl dah nak ending, Supernatural tak tahulah lagi berapa tahun nak end. I really hope yang Chuck takkan mati... ;-)

Til next time, xRZx

No comments:

Post a Comment