March 20, 2015

I Fine.. Thank You.. Love You..

Punyalah excited hari tu balik dari Manjung cantik punya planning nak pergi tengok Demonic kat Aeon St 18, sekali tengok adv board, 19hb baru start -.- patutlah kenapa aku tengok kat website TGV, movie tu tak ada dalam list, rupanya hari tu baru 15hb hahaha semangat tahu balik dari kenduri pakai baju kurung terus tengok wayang, sampai kain aku nyaris tersangkut kat tayar kereta Mi >.< so lepas fikir punya fikir nak tengok Cinderella or this Thai movie, Mi pun tunjuklah trailer movie Thai, hurm handsome kemain mamat tu tau terus aku pun "ha jom tengok citer ni je"


So this movie, tak dapat nak dihuraikan dalam satu line, mau semput aku jap g hahaha perempuan yang muka jebit kat dalam poster tu English tutor named Pleng, nak dijadikan cerita adalah seorang student dia ni nak break dengan boyfriend dia tapi tak tahu macam mana nak cakap sebab si boyfriend, Gym tak pandai cakap omputih, si girlfriend ni plak orang Jepun so the way diorang communicate ni teramatlah unik lol...


Pleng ni pun lepas dapat je beg LV tu terus je agree nak tolong student dia tu, bila Gym dapat tahu je makwe dia tu dah pergi US, dia plak yang ambil class dengan Pleng, kononnya dia nak minta interview dengan company dia untuk kerja dekat US, kiranya nak pergi tackle awek dia tu balik la.. 


Lepas tu korang pun faham sendiri je la eh, malas nak cerita lebih hehehe dalam process teaching and learning nilah Pleng and Gym jatuh cinta, yang bestnya pasal movie ni, skinship agak kurang and no kissing.. caya tak? Selalu movie luar ni banyak kissing tap this one macam pure gitu ahahaha


Sunny Methanont (Gym) & Ice Preechaya (Pleng)


Dorang ni selalu jumpa dekat cafe tu je, jarang lepak tempat lain, rate yang aku boleh bagi kat movie ni 100%!!!!!!! Sebab memang BEST sangat!!! ^^


Masa dalam wayang tu, aku bertiga dengan Mi & Kecik, lepas tu ada dua couple kt belakang kitorang, lepas tu audience yang lain semua lelaki.. aku pun macam "eh kenapa banyak sangat orang laki ni" "ni citer apa" "mi ko tengok kat tiket ni genre apa" nervous tau, mana tahu cerita ni banyak banyak banyak, dahlah time beli ticket tu tak tengok movie ni genre apa.. ahaha nasib baik cerita 13PL je.. *phew tarik nafas lega*


Mamat ni muka dah handsome habis tapi sengalnya boleh tahan jugalah.. tengok vid dia dekat ig dengan dari dalam movie ni tak ada jauh beza pun.. sama je, eh aku follow ig mamat ni tau kekeke


xoxo








No comments:

Post a Comment