August 6, 2013

Ehem ehem WE GOT MARRIED ;-P

Assalamualaikum & g'morning all...


*Second last day of Ramadan.. I can't hide the excitement I have now although I'm facing lotsa problems.. one of it, my uncle is not with us anymore.. it'll be 9 months since he's gone.. Al-Fatihah to Allahyarham Sainal Abidin bin Wari...*


Hello hello hello I got married.. we got married.. hihihi ini bukan official statement yang mengatakan I dah berkahwin okay.. ini cuma sekadar berkata-kata.. sekadar membuang masa dia office di bulan Ramadan ni.. motif utama... hurm hurm untuk.... menghilangkan... rasa... lapar...


I believe you all pun ada cara sendiri untuk hilangkan rasa letih etc.. but for me.. since di office kerja pun tak banyak.. entah macam mana masa I tengah busy layan lagu FT Island di youtube.. I terjumpa this video lee hongki gwiyomi we got married.. FYI he's a lead singer in the group.. one of their best single is Bad Woman & Severely.. Malaysian ni kan ramai K-Pop.. takkanlah tak pernah dengar lagu tu kan..?


Dah jumpa video tu.. alang-alang lebih baik tengok full episode kan.. seriously cute sangat.. tetiba rasa macam nak macam tu jugalah.. hehehe


BTW global we got married mengisahkan bagaimana kehidupan bercinta selepas kahwin.. how the love between two strangers growing towards each other in their daily life.. 


Lee Hongki & Fuji Mina

Sometimes love after married pun nampak macam sweet jugakan.. ;-p
(lee hongki gwiyomi)


During their Namsan date, Mina nak nyanyikan satu lagu untuk Hongki.. punyalah Hongki cakap jangan.. orang ramai yang tengok.. sudahnya Mina kena bagi Hongki piggyback ride.. haha 



Ok Taecyon & Emma Wu


taecyon and gui gui ni funny sikit.. selalu je ada disaster.. bila masak radish untuk kimbap tumpah.. time honeymoon pula, facial powder untuk taecyon pun tumpah.. habis luggage gui gui 



their wedding is not real okay.. it's fake.. they didn't expect that they'll receive a mission card saying goodbye.. and for that, you have to watch the show..



P/S : I got married to Jang Keun Suk Oppa hehehe =D


xoxo


No comments:

Post a Comment