September 16, 2013

Kelazatan Chicken McRib




Happy Malaysia Day peeps...


I'm so proud to be a Malaysian, not only we celebrate national day but we also have Malaysia Day.. vaguely I can remember Malaysia day become an official public holiday since two years ago right? the day we won in football match.. sorry if I'm wrong ok.. I'm just saying..


Anyway...


You all dah pernah try new chicken mcrib or belum?rasanya dah tiga minggu it has been in McDonald's kan? a day after chicken mcrib dah start jual di McD, untuk lunch I dah tak fikir lain lagi dah.. mesti harus juga try chicken mcrib...






as you all can see it came along with criss cut.. argh my favorite.. kalau pergi pizza hut, I'll make sure to order criss cut hehehe also it came with coke mcfloat.. ala yang macam strawberry float tu.. ada diletakkan sekali ice cream kat atas tu.. memang yummylicious sangat..


dah nama pun mcrib kan so the chicken taste tu tersangatlah lembut.. rasa macam makan daging pun ada but seriously I tell you all.. chicken rib tu lembut berganda-ganda.. lagi sedap dari gbc... semalam mama pun ada belikan untuk Darwisy sekali bila balik dari taiping.. pernah sekali I belikan untuk mama, then petang tu mama belikan pula untuk papa.. hehe 


So untuk lunch hari ni pun.......................................
.
.
.
.
.
.




chicken mcrib lagi untuk kali ketiga.. hehe seems macam addicted pulakan.. to be honest I bukan addicted, the reason why I always go to McD is coz it's nearby the place I'm working.. and I pun malas nak drive jauh-jauh lepas tu trap in traffic lagi... trap in traffic ibarat satu bencana to me huu


second reason is sebab we don't know how long they will have chicken mcrib.. as you know, everything is limited right.. now ada new meals untuk brekkie.. I belum try lagi but insyaAllah.. ada rezeki I try.. kalau sedap, I'll try again.. kalau tak, itulah kali pertama & terakhir.. ;-)


xoxo


p/s : entah bila nak start tulis entry kembara 4 negeri... hurm =.=


No comments:

Post a Comment