October 29, 2013

majlis tunang classmate poly

Seorang seorang yang bakal bertukar status tak lama lagi.. yang dah berkahwin ada yang dah jadi mommy daddy, ibu ayah, mama papa, yang baru berkahwin tunggu masa nak due je tahun depan.. yang dah meniti dunia cintan cintun dari poly, alhamdulillah kekal juga diorang dari zaman muda-muda dulu sampailah sekarang ni.. ada yang dah tunang, kahwin..


baru-baru ni.. hari sabtu 26hb oct.. turn seha pula yang nak tunang.. sepulu dua puluh kali kau cakap nama budak itu radin yang kat poly dulu.. aku tetap tak kenal.. sampai berbuih kau nak explain kt whatsapp macam mana pun, aku tetap tak kenal hehehe sorry ya..


tbh masa nak pergi kenduri tunang seha ni, aku 50-50 je pergi ke tak.. almaklumlah ai is pemalu hehe kebetulan hari tu darwisy ada canteen's day, masa aku balik lunch pun dia ada tanya aku datang ke tak sekolah dia nanti.. tengok-tengok tengah hari jumaat minah call.. elok je time tu traffic light nak tukar hijau.. salam tak apa pun tak, terus tanya aku kat mana, bila aku cakap aku nak drive thru mc'd beli mcflurry.. dia cakap sempat lagi kau nak makan ice cream.. then suddenly she jumps to another topic "kau pergi tak nanti" aku pun blur la sekejap "nak pergi mana"


rupanya kenduri seha.. so there's a change of plan.. petang tu aku minta cuti dengan boss aku.. last minute plak tu, nasib baik dia bagi.. itupun aku nyaris tak malu depan dia.. *kasut tersangkut kat wayar, nyaris tak jatuh depan boss tau* -_-


asma plak bila call "hello zaries.. aku ni asma" "aku taulah kau asma" hampeh kau asma.. lepas dah tengok ombak rindu tengah-tengah malam, lepat kat mamak sampai subuh.. tidur kt tune hotel sekali, meseg nak berkubang kt rumah syam tapi tak jadi.. kau boleh tak simpan nombor aku.. tak apa tak apa.. lepas ni kalau aku jumpa kau kat ipoh, kita race ok hahaha


so lepas kitorang jumpa kat mydin, pergi ambil za8 plak kat terminal amanjaya.. rasa macam ambil za8 kat airport je.. dia siap waving lagi dekat pick up point haha dengan cermin mata two color nya.. haha mati-mati asma ingat kau pakai ray ban haha


congrats seha.. kitorang tak sabar nak tunggu kad kahwin ni.. 


budak-budak archi ni memang pikir pasal makan je kan.. nanti kendurio kahwin pun kalau boleh pakai catering yang sama sebab sedap hehe nanti pergi korea lek lok ok.. kalau ada jumpa oppa yang kat bawah ni.. kirim salam sayang erk nama dia Jang Keun Suk @ Asia Prince ;-p


♡.♡


padah tak tanya member tunang pakai tema apa.. haha lepas ni turn cik sema la plak ya


sorry la balik tu aku tak dapat nak join korang pergi tengok wayang.. sian za8 datang jauh-jauh nun dari puncak alam tu.. bukan senang dia nak turun bawah puncak jumpa kita.. tup tup aku tak dapat join korang tengok wayang.. aku dengar minah pun tak pergi erk? tak apa, nanti kita bnerjimba sesama sampai pagi lagi ok.. datang je ipoh.. tapi tak naklah tengok movie cinta lagi.. nanti aku meronta-ronta nak orang counter ticket tu return balik duit


****************************************************************************************************************




sejak dah sekolah, dah pandai eja, baca and kira math ni.. pantang nampak phone, mesti nak call aku.. aku rasa macam nak suruh je mak long or mama sorok handphone diorang.. aku tengah makan kat rumah seha hari tu sampai dua kali budak ni call suruh balik cepat.. mengalahkan abang je.. ni pun baru je 5 minit tadi dia call aku, balik tolong beli mi sedap..




****************************************************************************************************************


Last but not least






snap by Dariwsy using HTC WP7


xoxo



[Sponsored Post]




Looking for a place to further your study and wanna have a feeling like you're in oversea? Then INTI is the best answer for it. Nowadays Education is not all about grades anymore. Look for one that develops you as an individual instead! #INTI Click here




No comments:

Post a Comment