October 25, 2013

the selca part of me

salam jumaat semua..


tajuk entry bukan main the selca part of me but dah cukup selca below pic ni? lol seriously hari ni terasa bored giler.. bila dah bored macam ni, mata pun mulalah nak buat hal.. time ni juga dia nak sleepy, nak terpejam bagai.. kalau this office is mine, I dah balik tidur pun sekarang ni hehehe


selca sesorang dalam kereta hehe


time ni aku tertinggal kunci office.. tak dapat nak masuk, so aku pun tertidurlah sekejap kat dalam kereta.. tunggu bos sampai pukul 11 macam tu baru dapat masuk office.. salesman pun duduk kat luar jap main candy crush.. haha itulah kerja dia tiap-tiap hari.. sudahnya, terus out station ke cameron..


today's lunch.. sanggup balik sebab nak makan vege soup


aku tengah rilek tengok cartoon dia tiba-tiba tanya esok aku datang sekolah dia ke tak.. bila aku acah sikit cakap tak datang, terus tercebik mulut tu.. haha geram je tengok dia ni.. 


ingatkan nak belilah ice cream kt mcd before masuk office.. betul-betul traffic light nak masuk hijau minah call.. kalau call bagi salam tak apalah juga.. ni terus tanya aku kt mana and pergi tak? aku pun blur la sekejap.. nak pergi mana pula perempuan ni.. rupanya kenduri seha tunang.. lain kali nak cakap biarlah ada introduction, ni tahu-tahu je dah masuk chorus.. minah oh minah =.=




aku tak tahu macam mana nak cakap its taste sebab aku taklah suka sangat blueberry ni but bcos it is the new and only in limited time, aku pun belilah hehe tengah sedap-sedap makan ada plak blueberry fruits.. memang aku tak makanlah.. masuk tong sampahlah buah tu.. tbh, this flavour boleh cepat buat u all rasa muak..


enam handsome yang sengal (click here)


kalau you all rajin pergi tclick "here" tu, dapatlah tengok new mv diorg lovefool.. diorg baru je upload mv tu kt channel youtube teentop tadi.. mv yang ni pakai theme realself (they shot their life in dorm) kalau click sini dapatlah tengok real mv.. hurm pangjang cerita macam mana aku boleh suka teentop ni.. semua punca dari minahlah ni.. virus sungguh! dulu aku suka tengok reality show diorang je, sekarang ni dah terpengaruh sama suka dengar their songs..


xoxo



[Sponsored Post]




Want your favorite celeb do a stunt for you? Vote for them now! #pickmycadbury Vote here!
Also you can click to share this post and earn money while blogging! Sign up to churpchurp.com now.




No comments:

Post a Comment