March 12, 2014

My First Online Shopping

My first online shopping with nile, before this ada juga aku try tengok web stores yang lain tapi ada yang price is so expensive and aku pun terfikirlah juga beli mahal-mahal and then bila dah dapat parcel, tak puas hati macam mana? Kalau benda tu depan mata je lainlah cerita kan...but since I found this website, rasa ragu-ragu tu hilang sebab clothes, bags, shoes kat sini semua murah-murah.. rasa macam berbaloi jugalah beli, even kalau rasa tak puas hati pun benda murah so tak apalah.. aku pun try beli two items dulu..


Memang respect dengan service diorang, tak sampai 30 hours parcel dah sampai.. kalau sesetengah web stores tu ambil masa dalam 2-3 hari baru sampai.. memang terkejut jugalah bila dapat call dari GDex & lepas satu jam lorry diorang datang.. terasa macam aku beli banyak barang je.. padahal kalau letak dalam giant beg PDI pun dah cukup untuk items yang aku order tu.. Lol


Ni je lah yang aku ambil.. rasa puas hati tu memang 90% aku bagi, lagi 10% tu sebab heels kasut tu made from rubber.. agak devastated lah juga hurm 


Dapat je terus rasa excited nak pakai kasut ni.. sampai excited sangat nak jumpa Mi & cousin sebabnya nak pakai beg and kasut baru.. issh childish sangat kan


 
Ok two items above ni untuk Mi.. Sedih aku sebab harem pants yang aku nak beli tu dah tak ada stock.. oh ada lagi one fact yang best pasal website ni is they have C.O.D. service (cash on delivery).. tapi untuk buyers yang tinggal dekat-dekat dengan area KL la.. hehe


xoxo




No comments:

Post a Comment