August 1, 2016

K-Drama: Please Comeback, Mister

pergh dahsyat jugalah. first time aku marathon drama habis cepat, sometimes tu sampai seminggu lebih la jugak. nampak sangat aku tak ada kerja + bored kan hehe minah la ni dia suruh aku tengok drama ni, dia cakap sedih ada nangis bagai. aku plak tak nak drama nangis sebab tengok master of noodles dengan signal pun dah nangis, tak larat aku nak nangis lagi.. dia boleh cakap alang-alang kau dah nangis tu, sambung je lah nangis -.-


tapi yang bestnya kan aku tak nangis pun, aku rasa macam kelakar ataupun hati aku ni keras + drama ni tak cukup berat nak tumpahkan air mata aku? but so far aku bagi 11 stars kt drama ni sebeb serious best giler. dari 1st ep sampai habis asyik gelak je. kaulau sedih tu maybe part masa seung jae kena tikam sebab aku ingat dia mati. sedih tau..


and tak pasal-pasal aku jadi peminat lee tae hwan tau. muka matured jer tapi rupany baru 21 je.. hamagad adik-adik sangat sob sob and aku pun barulah tahu dia ni member 5urprise. lagi best kalau drama ni ada sequel sebab aku nak tahu jugak apa jadi kt the real lee lee hae joon & han hong nan & seung jae, sebab seung jae ni suka kt hong nan tapi tak penah bagitahu


aku nak cerita pasal drama ke tak payah eh? sebab sure korang semua dah tengok kt tv kan hehe tapi aku tetap nak bagi review. ok lah drama ni pasal dua orang lelaki (kim young soo & han gi tak) yang dah mati tapi penuh dengan regrets sebab diorg tak tahu macam mana orang yang diorang sayang tu teruskan kehidupan, and they came back to the world as man and woman (kin young soo as lee hae joon & han gi tak as han hong nan)




tapi cuma part ending tu je aku macam devastated sikit sebab hong nan mati in a human body and bcos of that maya erase memori han gi tak dari orang yang dia sayang aka han gi tak ni tak pernah wujud langsung. aku rasa ni je kot yang macam sedih sikit, sikit je la eh.. and the lee hae joon cakap "but i will remember him"


korang perasan tak drama sekarang semua banyak handsome, walaupun cuma supporting role ataupun orang jahat. kalau macam ni macam mana tak laku k-drama kan.. and satu lagi yang aku suka pasal k-drama ni kan diorang bukan selalu all about cinta bagai nak rak tak dapat bersama sebab status kaya miskin..


rupanya maya ni mak kepada seung jae, no wonder la she's too attached dengan seung jae.. kesian member, sampai lebam-lebam bawah mata sebab penat. maya asyik berpaut kt dia je..


p/s: i really ship hong nan & seung jae ^^


xoxo





No comments:

Post a Comment