September 28, 2012

Trend Bengkak Dahi?

Pelik2 Japan citizens ni. Kalau bab-bab fesyen terlampau atau apa trend sekalipun, mesti diorg yang paling tip top. Terbaru ni I ada terbaca di My News Hub pasal kegilaan Japanese ni. Harajuku, Machine, Gothic & bla bla bla.......... 


And the latest trend sekarang ni kalau y'all dengar pun mesti terkejut. Trend yang tengah meletup sangat di Jepun ni ialah bengkakkan dahi. Biar betul diorg ni??! Tapi itulah hakikatnya. Salah seorang mamat kt bawah tu cakap, "saat ini, saya merasakan relaks, seperti berdenyut-denyut & juga seolah-olah meningkatkan tekanan secara perlahan-lahan. Membuatkan saya merasakan hendak tidur." Heeeee tak sakit ke buat semua tu. Kalau demam nak pergi klinik pun I takut, ni kan tengok jarum yang saja-saja nak cucuk dahi tu.. Memang nak cari nahaslahkan. Dah macam ikan Flowerhorn plak. Hihihi (^.^;)




Tempoh proses bengkak dahi ni dalam 2 jam, sepanjang tempoh tu lebih kurang 400cm kubik air bergaram  dicucuk ke dahi. Rupa-rupanya bukan setakat cucuk je, terpulang pada tuan badan tu sendiri nak saiz bengkak dahi tu macam mana. Final touch up untuk bengkak dahi ni tekankan ibu jari di tengah-tengah tu. Macam dalam pic kt bawah ni. Haaaa kalau ada yang nak try tu & ada rasa ragu tu, jangan risau erk sebab dahi y'all yang licin tu akan back to normal after 16-24hrs. 


Kalau betullah ni top trend di Jepun sekarang, agak-agaknya ada tak student Malaysia yang buat macam tu..? Hehehe sesaja tanya... (^.^)



Kalau korangla kan.. Nak tak buat dahi macam ni? Stylo kot. ;P


Til next time, xRZx


No comments:

Post a Comment