December 21, 2013

Planes

Friday night movie, just untuk puaskan hati Darwisy.. kecian dia cuti sekolah ni tak dapat bawa pergi jalan mana-mana pun.. makin debab adalah budak ni.. kecian dapat kakak macam aku, asyik suruh diet je haha. Hari tu aku janji dengan dia nak order cartoon ni tapi selalu lupa, petang semalam dia minta lagi.. 


Lepas dah order, janji tengok pukul 10.30pm. Boleh pula dia tidur, sudahnya aku tengok cartoon ni sorang-sorang.. malam tadikan hujan so sedaplah tidur sampai electric tak ada pun tak sedar. Pukul 5am tadi baru sedar black out.. Lol 


Tak ada apa nak citer dah.. have a fab day peeps! ;)


xoxo