December 28, 2013

KBS 2013 Music Festival vs Thor

Disebabkan aku dah janji dengan Darwisy nak tengok Thor, terpaksalah beralah tak tengok KBS 2013 Music Festival.. part yang geram tu, bila dia tertidur depan tv.. geram sebab tak larat nak angkat dia masuk bilik tapi best sebab dapat tengok balik kbs hehehe walaupun time tu dah nak habis but I'm thankful la juga sebab performance SHINee tak lepas lagi..


Dari banyak-banyak performance ni, aku cuma nak tengok SHINee, BEAST &Teen Top je.. hehe terlebih rajin aku tengok semua performance sekali even though terpaksa skip sekejap-sekejap bila part two sebab Darwisy nak tengok Thor..


Mi pun dan dan tu juga nak bagitahu aku.. selalu on kakao je, semalam sanggup dia keluarkan credit haha takut aku tak on kakao lah tu.. kan mi kan? ;-p excited terlampau sangat nak tengok my darlings perform sampaikan bila nak cabut charger baru perasan suis tak on rupanya!!!!! 


Hurm tapikan rasanya macam penantian aku ni satu kerugian je [oooppsss bermadah pula] rasa hampa tengok perfromance diorang.. kurang "umph" sikit.. Click here.


Performance Teen Top pun hurm lebih kurang jelah, everyone knows yang diorang ni perfectly sync idol but rasa macam rugi je bila camera tak focus and zoom pada dancing diorang.. the energetic environment from them seem lost.. Click here.


Masa first kbs display top 7, tengok macam ada harapan Teen Top nak menang but bila tengok makin lama makin turun naik turun naik.. aku dah boleh teka siapa yang menang.. dah macam ahli nujum pula.. ;-p


Anyway congratulations to EXO sebab menang even though aku memang tak suka diorang pun.. kenapa? sebab ramai sangat. susah aku nak ingat nama, yang aku kenal pun Kai je, itupun sebab dia yang paling tinggi and ada datang untuk Dream Team..


So last sekali, dalam skip skip tengok tu, dapatlah tengok performance lima orang gila ni haha ♥♥♥ [nasib baik mi tak terkejut beruk macam masa aku cakap aku suka kwanghee ze:a] Lol habis je kbs, sambung tengok Thor balik..


xoxo






No comments:

Post a Comment