June 27, 2013

A Mermaid Who Loves A Shark

Mood aku tiap-tiap hari berlainan.. bila aku moody.. moody je.. bila happy aku post benda yang merapu.. sebab tak tahu macam mana nak explain tahap gumbira aku.. hari ni mood My Girl la plak.. entah apa mimpi aku duk teringatkan Seol Gong-Chan ni.. dahlah handsome.. ada satu drama dia berlakon kt channel 392, nampak lain sangat dia bela misai and pakai baju orang dolu-dolu.. tak ingatlah plak apa tajuk.. anyway...


Siapa kat sini memang peminat setia K-Drama?? Mesti you all pernah tengok citer ni, My Girl.. kalau aku tak silap citer ni dulu tahun 2005.. aku pun duduk kat board school time tu so memang tak ada chance langsung nak tengok citer tu until aku masuk poly.. girlies in my class memang minat giler dengan citer ni..


Member yang sorang ni siap ada full episode.. apa lagi, kitorang pun copy la video tu.. hehe asal ada masa or cuti je tengok citer tu.. lepas tu my lappy kena format.. citer tu plak tak buat back up.. habis hilang terus.. bila nak minta copy lagi dengan Syam.. dia pun dah hilang citer tu.. =(


Kecian aku kan.. agak ketinggalan.. baru sekarang nak citer dalam blog.. yelah dulu mana ada lappy.. blog pun tak kenal lagi.. budak baru nak kenal dunia lah katakan.. tak macam budak-budak sekarang.. anytime je boleh update kan kan kan.. entah main batu seremban pun tak tahu kot.. ooopppsss jangan touching erk



상어를 사랑한 인어 (Sangorul Saranghan Ino) which means "A Mermaid Who Loves A Shark."


mallo hal sun / opsotjiman / cho-um bodon / kudae-buton-gabwa
(Eventhough I couldn't bear to tell you but I've been loving you since the first sight)
nae-gero wa / narul tachige / hal koldu nan a-ra

(Although I knew your existence in my life will only make me be in sorrow)

nomu manhi / nullajido / sollejido / apujido malgo

(Don't be surprised and don't be touched, or you'll be hurt)
kakkumshigun / chirohadamyo / tu junghanun sarang

(Sometimes we always mutter that life is so boring)

pyongbom-hae-do guronsarang / hago shi-peun nae mam ani

(Eventhough I'm an average person, I really crave for this kind of love)
morunchokhanun ni-ga miwoso kuman dugodo shipjiman

(I hate you for pretending you don't feel the same, I better give up)
no-obshinun andwenun-gol nojuchado algi ttae-mune

(But I couldn't stand losing you and you know about this too)
noyege pudamjugin shipjiman

(But I don't want you to be in dilemma)
chigumdo nigyote isso sulpuge na

(Until now, I could only be with you in sadness.. forever)

non darun marul / har-yonunde

(When you stammered to say something else to me)
saranghanda / monjo marurhamyon

(I can't stand it, I wanted to say I love you)
nonun otton / pyujong ji-umji / nomu kungkumkumhae

(But I'm afraid of how your reaction would be.. should I tell you then?)

pyongbom-hae-do guronsarang / hago shi-peun nae mam ani

(Eventhough I'm an average person, I really crave for this kind of love)
morunchokhanun ni-ga miwoso kuman dugodo shipjiman

(I hate you for pretending you don't feel the same, I better give up)
no-obshinun andwenun-gol nojuchado algi ttae-mune
(But I couldn't stand losing you and you know about this too)
noyege pudamjugin shipjiman

(But I don't want you to be in dilemma)
chigumdo nigyote isso

(Until now, I could only be with you in sadness)

mallo hal su innun sarang kuraeyaman nae mam ani

(I can my heart is not as it should be.. I really crave for this kind of love)
moruncho-khanun niga miwoso kumandogodo shipjiman

(I hate you for pretending you don't feel the same, I better give up)
no-obshinun andwenun-gol nojuchado algi ttae-mune

(But I couldn't stand losing you and you know about this too)
noyege pudamjugin shipjiman

(But I don't want you to be in dilemma)
chigumdo nigyote isso sulpuge na

(Until now, I could only be with you in sadness.. forever)


Lee Jun-Ki tu muka je hero.. sekali dapat nangis tak boleh stop plak dia..
crew panggil dia "tears hero" haha


Girlies yang bertanggungjawab.. thanks Za8 sebab tolong snap pic hehe 
*miss you all so much* - masa ni sem 1

Every time aku tengok citer or dengar OST My Girl, mesti aku teringat kat korang.. baguslah.. ada juga lagu kita kan hehe sampai group Asma pakai lagu ni lah masa present computer apps.. hahaha sampaikan ringtone pun pakai lagu ni, tai aku tak ingatlah siapa orang tu.. Seha kot.. antara banyak-banyak video.. this one is my fave -> a mermaid who loves a shark ;-)


FYI, aku tak pernah boring tengok citer ni.. sebab story line sweet sangat.. sampaikan aku yang cuma peminat tegar My Girl pun terasa diri ni cute sangat hikhik tapi kalau you all nak tahu, rupanya Frenchs & Spanishs lagilah berkobar-kobar minat diorang dari Asians.. tiap kali aku YT je, mesti banyak K-Drama bersubtitlekan Esp, paling tidak pun Arab..


Bila tengok balik citer ni, acting diorang nampak macam cute and spontaneous je.. mostly spontaneous acting.. yang mana director tak suruh buat diorang buat.. sampai actor yang lain pun layan je.. sudahnya itulah yang terhasil.. the spontaneous K-Drama I ever watch -> my girl ng part 2


P/S : Mi.. nanti ada rezeki kita pergi Korea, teman aku pergi stalker Lee Dong-Uk eh.. lepas tu aku teman kau pergi stalker Niel plak hihi


Ok bye all. Til next time. ;)


No comments:

Post a Comment